55

Dane techniczne podwozia

  • Zawieszenie dwuosiowe resorowe, tylna oś skrętna z hydraulicznym sterowaniem;
  • Konstrukcja ramowa
  • Układ hamulcowy pneumatyczny dwuobwodowy z regulatorem siły hamowania;
  • Ogumienie – radialne 445/45R19,5 bardzo dużej nośności i specjalnym bieżniku GSP+, który doskonale nadaje się do trakcji szosowej przy dużych prędkościach jak i do polowej. Bieżnik ten posiada funkcję samooczyszczania się z gleby;
  • Centralny siłownik wywrotu służący jednocześnie do wymiany nadwozi;
  • Czteropunktowy układ ryglowania nadwozia;
  • Układ zapewniający trójstronne wywracanie skrzyni;
  • Zaczep transportowy;
  • Odpowiednie wyprowadzenia hydrauliki siłowej – montowane w zależności od konfiguracji z nadwoziami;
  • Niezbędne wyposażenie wymagane przez przepisy ruchu drogowego;
  • Dopuszczalna prędkość po drodze utwardzonej 40 km/h;
  • Zawieszenie resorowane;                                                                                
  • Tylna oś skrętna;
  • Ogumienie radialne 500/45R22,5 o specjalnym bieżniku GPS+;
  • Układ hamulcowy pneumatyczny - dwuobwodowy z regulowaną siłą hamowania;
  • Hydrauliczny układ kierowania osią skrętną;
  • Zaczep tylny;
  • Dodatkowe gniazda hydrauliki siłowej do podłączenia dodatkowej przyczepy;
  • Siłownik centralny do wywrotu.
podwozie2
Copyright 2011 POMOT