Dane techniczne podwozia
- Zawieszenie dwuosiowe resorowe, tylna oś skrętna z hydraulicznym sterowaniem;
- Konstrukcja ramowa
- Układ hamulcowy pneumatyczny dwuobwodowy z regulatorem siły hamowania;
- Ogumienie – radialne 445/45R19,5 bardzo dużej nośności i specjalnym bieżniku GSP+, który doskonale nadaje się do trakcji szosowej przy dużych prędkościach jak i do polowej. Bieżnik ten posiada funkcję samooczyszczania się z gleby;
- Centralny siłownik wywrotu służący jednocześnie do wymiany nadwozi;
- Czteropunktowy układ ryglowania nadwozia;
- Układ zapewniający trójstronne wywracanie skrzyni;
- Zaczep transportowy;
- Odpowiednie wyprowadzenia hydrauliki siłowej – montowane w zależności od konfiguracji z nadwoziami;
- Niezbędne wyposażenie wymagane przez przepisy ruchu drogowego;
- Dopuszczalna prędkość po drodze utwardzonej 40 km/h;
- Zawieszenie resorowane;
- Tylna oś skrętna;
- Ogumienie radialne 500/45R22,5 o specjalnym bieżniku GPS+;
- Układ hamulcowy pneumatyczny - dwuobwodowy z regulowaną siłą hamowania;
- Hydrauliczny układ kierowania osią skrętną;
- Zaczep tylny;
- Dodatkowe gniazda hydrauliki siłowej do podłączenia dodatkowej przyczepy;
- Siłownik centralny do wywrotu.
Galeria zdjęć
View the embedded image gallery online at:
http://w.pomot.pl/pl/oferta/system-uniwersal/podwozie-ramowe.html#sigProIdf5b000be2a
http://w.pomot.pl/pl/oferta/system-uniwersal/podwozie-ramowe.html#sigProIdf5b000be2a