55

1. Zbiornik 30 000 Litrów

  • Zestaw kołowy TRIDEM lub ZAWIESZENIE SIDRA 12000


a. Dennica zbiornika o średnicy O 2200mm
b. Zbiornik wykonany z blachy 5 mm wyższej jakości
c. Zbiornik ocynkowany ogniowo z dodatkową pasywacją
d. Podwójny spaw zbiornika z zewnątrz i wewnątrz
e. Wewnątrz zbiornika trzy falochrony
f. Wzmocnione podpory mocowania zbiornika do ramy.
g. Tylny właz o średnicy O900mm (pokrywa włazu na zawiasie)
h. Wskaźnik napełnienia - system pływakowy ze wskaźnikiem
i. Górny króciec przelewowy w najwyższym punkcie zbiornika na zawór przelewowy
j. Górny właz O250 szybkootwieralny
k. Króciec spustowy z zaworem 11/2” - w najniższym punkcie zbiornika
l. Uchwyt na pojemnik oleju na przedniej dennicy

 

2. Konstrukcja wozu ramowa.
a. Zbiornik osadzony na ramie wykonanej z kształtownika zamkniętego oraz dodatkowych poprzecznych elementów wzmacniających
b. rama ocynkowana ogniowo
c. Zaczep wymienny - obracany
d. Sprzęganie z ciągnikiem za pomocą zaczepu hitch na wysokości 400mm
e. Mechanicznie regulowana stopka podporowa - obrotowa
f. Podstawa pod kompresor MEC lub KD
g. Uchwyt na wałek przekaźnika mocy.

 

3. Zestaw kołowy TRIDEM lub ZAWIESZENIE SIDRA 12000, sześć kół
a. Oś 2150mm , 110mm, nośność 12500kg dla 40km/h
b. Hamulce osi 406 x 120
c. Ogumienie (koła) - wg wersji STANDARD 560/60x22,5
d. Błotniki ocynowane z chlapaczami.
e. Układ hamulcowy pneumatyczny
f. Sześć siłowników hamulcowych umieszczonych nad osią
g. Szybkozłącze układu pneumatycznego -hamulcowego
h. Hamulec ręczny postojowy.

 

4. Sprężarka
a. Wydajność 10000 ltr./min – przepływność powietrza
b. Czas napełniania 8 minut.
c. Ciśnienie 1,5 bar.
d. Napęd 540 obr/min.
e. Zabezpieczenie przed przelaniem za pomocą zaworu dwukulowego na szczycie zbiornika oraz syfon z wziernikiem i zaworem spustowym
f. Manowakuometr
g. Dwa zawory bezpieczeństwa, nadciśnieniowy 0,05 Mpa oraz podciśnieniowy -0,05 Mpa.
h. Odolejacz – mokry filtr powietrza, tłumik wyciszający pracę kompresora o -15dB.

 

5. Króćce ssawne 6” o średnicy 150mm
a. Główny króciec spustowy w pokrywie tylnego włazu 6” wyposażony w zasuwę hydrauliczną 6” - otwierana z kabiny ciągnika - przewód z eurozłączem.
b. Z przodu z lewej strony - króciec wyposażony w zawór czerpalny 3/4”
c. Z przodu z prawej strony króciec - zaślepiony, przygotowany pod montaż zasuwy ręcznej.
d. Z tyłu króciec - zaślepiony, przygotowany pod montaż zasuwy ręcznej.

 

6. Instalacja elektryczna 12V i oświetleniową wymagana przez przepisy ruchu drogowego i homologację.
a. Przednie lampy obrysowe- białe i odblaskowe
b. Tylne lampy obrysowe - czerwone i odblaskowe.
c. Tylne światła drogowe z kierunkowskazami.
d. Boczne światła odblaskowe - pomarańczowe
e. Przewód ze złączem 7 - pinowym

 

7. Wąż 6” (O 150)
a. Uchwyty na wąż ssawny – 5 szt.
b. Wąż z koszem ssącym- chroniący przed zassaniem dużych elementów.
c. Długość węża ssawnego 6mb.
d. Złącza węża kulowe typu włoskiego - typ D.
e. Kosz ssawny zapobiegający przed zassaniem większych elementów.

 

8. Urządzenie rozlewające – łyżka rozlewająca profilowana wzór POMOT 94, szerokość rozlewania do 14 m.

 

9. Piktogramy.
10. Deklaracja zgodności WE/ ZNAK CE
11. Znak ISO 9001:2008
12. Wałek przekaźnika mocy

 

 

UWAGA Wozy asenizacyjne firmy POMOT mogą być dodatkowo wyposażone w części i podzespoły umieszczone w katalogu według uznania Klienta.

30000 ramowe tridem lub hyfraluiczne sidra (1)

 

 

     30000 ramowe tridem lub hyfraluiczne sidra (2)
ico 06Galeria zdjęć 
 
ico 03Pliki do pobrania

Zawieszenie trzyosiowe TRIDEM

Ulotka informacyjna (ramowy) - PDF

Copyright 2011 POMOT