1. Zbiornik 5000 Litrów
- konstrukcja ramowa jednoosiowa
- konstrukcja samonośna jednoosiowa
a. Dennica zbiornika o średnicy O1400mm
b. Zbiornik wykonany z blachy 5 mm wyższej jakości
c. Zbiornik ocynkowany ogniowo z dodatkową pasywacją
d. Wzmocnione podpory mocowania zbiornika do ramy.
e. Tylny właz o średnicy O700mm (pokrywa włazu na zawiasie)
f. Wskaźnik napełnienia - system pływakowy ze wskaźnikiem
g. Górny króciec przelewowy w najwyższym punkcie zbiornika na zawór przelewowy
h. Króciec spustowy z zaworem 11/2” - w najniższym punkcie zbiornika
i. Uchwyt na pojemnik oleju na przedniej dennicy
2. Konstrukcja wozu
- ramowa:
a. Zbiornik osadzony na ramie wykonanej z kształtownika zamkniętego oraz dodatkowych poprzecznych elementów wzmacniających oraz dodatkowych poprzecznych elementów wzmacniających wzmacniających
b. rama ocynkowana ogniowo
c. Zaczep wymienny - obracany
d. Sprzęganie z ciągnikiem za pomocą zaczepu hitch na wysokości 400mm
e. Mechanicznie regulowana stopka podporowa - obrotowa
f. Podstawa pod kompresor MEC lub KD
- samonośna:
a. Dyszel zamontowany na podporach pod zbiornikiem
b. Dyszel ocynkowany ogniowo
c. Zaczep wymienny - obracany
d. Sprzęganie z ciągnikiem za pomocą zaczepu hitch na wysokości 400mm
e. Mechanicznie regulowana stopka podporowa - obrotowa
f. Podstawa pod kompresor MEC lub KD
3. Zestaw kołowy jednoosiowy, dwa koła
a. Oś 1650mm , ?70mm, nośność 7500kg dla 40km/h
b. Hamulce osi 300 x 60
c. Ogumienie (koła) - wg wersji STANDARD 400 R22,5
d. Błotniki ocynowane z chlapaczami.
e. Układ hamulcowy pneumatyczny
f. Dwa siłowniki hamulcowe umieszczone nad osią
g. Szybkozłącze układu pneumatycznego -hamulcowego
h. Hamulec ręczny postojowy.
4. Sprężarka
a. Wydajność 6150 ltr./min – przepływność powietrza
b. Czas napełniania 4 minuty.
c. Ciśnienie 1,5 bar.
d. Napęd 540 obr/min.
e. Zabezpieczenie przed przelaniem za pomocą zaworu dwukulowego na szczycie zbiornika oraz syfon z wziernikiem i zaworem spustowym
f. Manowakuometr
g. Dwa zawory bezpieczeństwa, nadciśnieniowy 0,05 Mpa oraz podciśnieniowy -0,05 Mpa.
h. Odolejacz – mokry filtr powietrza, tłumik wyciszający pracę kompresora o -15dB.
5. Króćce ssawne 6” o średnicy 150mm
a. Główny króciec spustowy w pokrywie tylnego włazu 6” wyposażony w zasuwę hydrauliczną 4” - otwierana z kabiny ciągnika - przewód z eurozłączem.
b. Z przodu z lewej strony - zaślepiony, przygotowany pod montaż zasuwy ręcznej.
c. Z przodu z prawej strony króciec - zaślepiony, przygotowany pod montaż zasuwy ręcznej.
d. Z tyłu króciec - zaślepiony, przygotowany pod montaż zasuwy ręcznej.
6. Instalacja elektryczna 12V i oświetleniową wymagana przez przepisy ruchu drogowego i homologację.
a. Przednie lampy obrysowe- białe i odblaskowe
b. Tylne lampy obrysowe - czerwone i odblaskowe.
c. Tylne światła drogowe z kierunkowskazami.
d. Boczne światła odblaskowe - pomarańczowe
e. Przewód ze złączem 7 - pinowym
7. Wąż 4” (O 110)
a. Uchwyty na wąż ssawny – 5 szt.
b. Wąż z koszem ssącym- chroniący przed zassaniem dużych elementów.
c. Długość węża ssawnego 6mb.
d. Złącza węża kulowe typu włoskiego - typ D.
8. Urządzenie rozlewające – łyżka rozlewająca profilowana wzór POMOT 94, szerokość rozlewania do 14 m.
9. Świadectwo homologacji - umożliwiające rejestrację oraz poruszanie sie po drogach publicznych z prędkością do 40km/h
10. Piktogramy.
11. Deklaracja zgodności WE/ ZNAK CE
12. Znak ISO 9001:2008
13. Znak KRUS
14. Wałek przekaźnika mocy
UWAGA Wozy asenizacyjne firmy POMOT mogą być dodatkowo wyposażone w części i podzespoły umieszczone w katalogu według uznania Klienta.
http://w.pomot.pl/pl/oferta/wozy-asenizacyjne/5000l.html#sigProId0a55a6a009